Πολλές σχολικές μονάδες φιλοξενούν τα τελευταία χρόνια μεγάλο αριθμό μαθητών/τριών από προσφυγικές δομές και μετανάστες. Είναι γεγονός ότι η φοίτηση αυτών είναι διαχρονικά ασυνεχής και σποραδική, ειδικά τους πρώτους μήνες της σχολικής χρονιάς. Αυτό οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στην ελλιπή ή ανύπαρκτη γνώση της ελληνικής γλώσσας. Στόχος της προσπάθειας αυτής είναι η δημιουργία ενός ανοικτού και φιλόξενου περιβάλλοντος σε όλους τους μαθητές, χωρίς διακρίσεις και αποκλεισμούς επομένως, δεν περιορίζεται μόνο στην ενίσχυση εκμάθησης της ελληνικής γλώσσας αλλά και στη γενικότερη ενσωμάτωση των μαθητών/-τριών αυτών στη σχολική ζωή. Το λεξικό  περιλαμβάνει λέξεις και φράσεις της σχολικής καθημερινότητας σε τρεις γλώσσες Αραβικά, Αλβανικά και Τουρκικά, είναι ένα εργαλείο για τη διευκόλυνση της καθημερινής επικοινωνίας μεταξύ των προσφύγων και των μεταναστών μαθητών που  γνωρίζουν την αγγλική γλώσσα με τα άτομα που συναντούν στο σχολικό τους περιβάλλον. Για να καθίσταται ικανή η προφορική επικοινωνία, όλες οι λέξεις και φράσεις στα Ελληνικά έχουν αποδοθεί και φωνητικά.

                                        Η υπεύθυνη καθηγήτρια: Μαρκοπούλου Μελπομένη 

                                                Οι μαθητές/τρια: Δολαράκης Χρήστος,                                                                             Σέιχ Μουσά Άμπτο,                                                                             Ισμαήλ Ογλού Μουσταφά,                                                                      Ροδάνι Έλενα

Βαθμολογία άρθρου

4.9 / 5. Αριθμός: 28

Μοιραστείτε το

Μετάβαση στο περιεχόμενο