Το σχολείο μας δίνει μεγάλη σημασία στην αξία της καλής συνεργασίας, της αποδοχής του διαφορετικού και της καλλιέργειας κλίματος ασφάλειας για όλα τα παιδιά που φοιτούν σε αυτό. Στα πλαίσια του σχεδίου δράσης που αφορά την σχολική διαρροή υλοποιήθηκε στο σχολείο δράση σε συνεργασία με το Εθνολογικό Μουσείο Θράκης και την μουσειολόγο/συντονίστρια εκπαιδευτικών προγραμμάτων κ. Βαλεντίνα Σωκράτους και την συνδρομή/καθοδήγηση του κ. Γιώργου Μόσχου επικεφαλής του Τμήματος για τα Δικαιώματα του Παιδιού στον «Συνήγορο του Πολίτη».
Οι μαθητές και οι μαθήτριες του Α2 είχαν την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε 2 εργαστήρια που έλαβαν χώρα στο σχολείο και στο ΕΜΘ, στα οποία δούλεψαν συνεργατικά και με παιγνιώδη τρόπο ώστε να χτίσουν σχέσεις μεταξύ τους, να γνωριστούν καλύτερα, να μάθουν να συνεργάζονται, να σέβονται ο ένας τον άλλο και να εκτιμούν τη διαφορετικότητα με στόχο η σχολική ζωή να γίνεται πιο δημιουργική και ασφαλής για όλους και για όλες.
Την Δευτέρα 10 Νοεμβρίου είχαμε την χαρά να φιλοξενήσουμε στο σχολείο μας τον κ. Μόσχο, ο οποίος συμμετείχε σε μια σειρά δραστηριοτήτων με τους μαθητές και τις μαθήτριες. Τα παιδιά με την εμψύχωση της κ. Σωκράτους και του κ. Μόσχου αποτύπωσαν συναισθήματα και σκέψεις σε πανό που δημιούργησαν σε ομάδες, ενώ η ημέρα έκλεισε με την δημιουργία ενός μικρού graffiti στην αυλή του σχολείου – αριστερά της κεντρικής εισόδου – το οποίο συναποφάσισαν να ονομάσουν Φωλιά – ασφαλές μέρος για όλους/ες – το οποίο θα συμβολίζει στο εξής το σημείο όπου μπορεί να καταφεύγει όποιος/α νοιώθει μόνος/η και θέλει να είναι ασφαλής, όπως θα πρέπει να είναι όλα τα παιδιά στο σχολικό πλαίσιο.
Η ημέρα έκλεισε με πολλή χαρά και χαμόγελα ενώ ευελπιστούμε στην συνέχεια της συνεργασίας τόσο με την κ. Σωκράτους – η οποία συνδράμει αφιλοκερδώς το σχολείο μας αρκετά χρόνια – αλλά και με τον κ. Μόσχο – ο οποίος έδωσε την ιδέα για την υλοποίηση της συγκεκριμένης δράσης.
Υπεύθυνες για τη δράση ήταν η διευθύντρια του σχολείου κ. Ευτ. Μπιλιμπίνη και η υπεύθυνη εκπαιδευτικός του τμήματος, κ. Σ. Αγγελώνια.
Βαθμολογία άρθρου
5 / 5. Αριθμός: 7




















